Informatie

Veelgestelde vragen + antwoorden

Heb je vragen die niet hieronder behandeld worden? Neem dan even contact met ons op.

  • Hoe kan ik boeken?

    Wij vinden het organiseren van uitjes en events maatwerk. Daarom komen we graag rechtstreeks met jou in gesprek zodat we een goed beeld krijgen van je wensen en doelen.

    Als je via het contactformulier een bericht stuurt nemen wij zo spoedig mogelijk contact met jou op. Als je alleen een boot wil boeken kan dat op de website van Hoora (https://hoora.nl/bootverhuur-heeg-friesland/).

  • Kan ik mijn boekingen aanpassen?

    We zijn altijd bereid om boekingen aan te passen. In het geval dat wij al opdrachten hebben ondergebracht bij één of meerdere van onze partners wordt dat natuurlijk wel steeds lastiger. Maar ook dan kunnen we samen met jou kijken hoe we aan jouw wensen kunnen voldoen.

    Er zijn echter omstandigheden denkbaar waarbij we genoodzaakt zijn de boeking onveranderd door te laten gaan.

  • Hoe wordt de betaling geregeld?

    Wij sturen jou na de ontvangst van de opdracht zo snel mogelijk een opdrachtbevestiging en een factuur. Deze ontvang je van onze partner Hoora Watersport. Na de betaling kunnen wij de boeking omzetten in de organisatie van het beoogde event.

  • Welke annuleringsregeling is van toepassing?

    De leveringen van Nordmann Outdoor gebeuren analoog aan die van Hoora Watersport onder HISWA-voorwaarden. Daarbij zijn ook de annuleringsvoorwaarden van HISWA van toepassing.

    Let op! Wij bieden geen annuleringsverzekering aan. Deze dient u zelf af te sluiten om erger te voorkomen indien je genoodzaakt bent een boeking te annuleren.

     

  • Betaal ik borg voor de middelen (boten, steps, etc.)?

    Voor alle verhuurmiddelen is een borgregeling van toepassing. Deze regelen wij met jou via een eenmalige incasso die je van te voren invult en ondertekent.

    Je machtigt onze partner Hoora Watersport daarmee om bij schade eenmalig de borg van je rekening te incasseren. Voor events en uitjes is het borgbedrag variabel. Deze wordt vastgesteld op basis van het totaalpakket welke je van ons afneemt.

  • Zijn verhuuritems verzekerd?

    Alle items die je bij ons huurt zijn uiteraard verzekerd. Maar, je gaat op pad op eigen risico.

    Het is altijd verstandig om een groeps-ongevallen en/of WA-verzekering af te sluiten. Mocht je met een boot een aanvaring veroorzaken dan dekt de verzekering van Hoora Watersport de schade. Je staat zelf garant voor het eigen risico middels de borg.

    Als je onderweg bent met andere verhuuritems dan een boot dan geldt dat je dit geheel op eigen risico doet. Dat betekent dat zowel Hoora Watersport als Nordmann Outdoor op generlei wijze aansprakelijk zijn voor schade in welke vorm dan ook. Ook daar sta je garant voor het eigen risico voor schade aan de verhuurmiddelen. Het eigen risico is niet af te kopen.

     

  • Gaan events bij elk weertype door?

    Slecht weer bestaat niet. Slechte kleding daarentegen wel. Dus in principe gaan onze events altijd door. Maar, veiligheid gaat boven alles. Indien de weersomstandigheden het bijvoorbeeld niet toelaten om te gaan varen dan gaan we daar samen een alternatief voor bedenken.